-
Догляд за хворими
- Підгузки дорослі117
- Підгузки для дорослих Euron4
- Підгузки для дорослих Abri-Form31
- Підгузки для дорослих MoliCare6
- Багаторазові підгузки для дорослих6
- Підгузки для дорослих AMD6
- Підгузки для дорослих Dailee4
- Підгузки для дорослих iD Slip13
- Підгузки для дорослих Seni28
- Підгузки для дорослих TENA13
- Підгузки для дорослих Білосніжка6
- Поглинаючі труси58
- Одноразові пелюшки71
- Поглинаючі пелюшки MoliNea8
- Поглинаючі пелюшки TENA15
- Гігієнічні пелюшки Білосніжка12
- Поглинаючі пелюшки Abri6
- Гігієнічні пелюшки AMD5
- Гігієнічні пелюшки Dailee2
- Гігієнічні пелюшки iD Protect5
- Гігієнічні пелюшки Seni15
- Одноразові пелюшки Euron3
- Урологічні прокладки94
- Урологічні прокладки ABRI12
- Урологічні прокладки MoliMed9
- Фіксуюча спідня білизна23
- Анатомічні прокладки3
- Урологічні прокладки AMD3
- Урологічні прокладки iD6
- Урологічні прокладки Seni13
- Урологічні прокладки TENA25
- Адаптивний одяг4
- Вироби медичного призначення140
- Медичні рукавички8
- Повязки для ран120
- Предмети догляду за хворими12
- Засоби догляду за хворими28
- Вологі серветки5
- Спеціальна косметика23
- Догляд за домівкою
- Догляд за дітьми
Підпишіться на розсилку і отримуйте свіжі новини і акції нашого магазину.
Обмін та повернення
- Статті та новини
- Про компанію
- Як купити
- Доставка і оплата
- Обмін та повернення
- Контакти
- Політика захисту особистої інформації
- Відгуки
Обмін та повернення товару неналежної якості:
Отримавши товар неналежної якості, або виявивши невідповідність отриманого товару з вашим замовленням, напишіть нам листа з темою «Повернення» на електронну пошту info@uhoddoma.com.ua з докладним описом ситуації. Обов'язково збережіть пакувальну коробку, в якій ви отримали товар.
Наш оператор зв'яжеться з вами протягом 2-х робочих днів з моменту надходження заявки і уточнить всі необхідні деталі.
Обмін та повернення товару належної якості:
Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" ви можете повернути товар належної якості протягом 14 днів з моменту отримання товару. Звертаємо вашу увагу на те, що не всі товари належної якості підлягають обміну (поверненню).
До таких товарів відносяться:
- лікувальні препарати;
- предмети сангігієни;
- парфюмерно-косметичні вироби;
- білизна натільна.
Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню) затверджено Постановою Кабінету Міністрів України № 172 від 19.03.1994 «Про реалізацію окремих положень Закону України" Про захист прав споживачів"».
З огляду на специфіку нашого магазину та індивідуальний підхід до кожного клієнта, в деяких випадках ми робимо виключення по товарах, які поверненню та обміну не підлягають.
Порядок повернення коштів:
Грошові кошти повертаються банківським переказом на зазначені покупцем реквізити. Повернення грошових коштів або заміна товару відбувається протягом 3-х робочих днів після того, як ми отримаємо та перевіримо відправлений вами товар.
Будь-які питання, пов'язані з обміном (поверненням) товару ви можете задати нашим консультантам за телефонами: 096 474-80-68 (Telegram), (050) 959-29-38 (Viber).