Підпишіться на розсилку і отримуйте свіжі новини і акції нашого магазину.
Як купити
- Статті та новини
- Про компанію
- Як купити
- Доставка і оплата
- Обмін та повернення
- Контакти
- Політика захисту особистої інформації
- Відгуки
Далі, якщо ви обрали товар, натисніть кнопку ваш кошик.
На сторінці ваш кошик будуть перераховані всі обрані вами товари.
В полі Кількість ви можете змінити кількість товару для покупки, видалити товар з кошика або відкласти його до вибраного.
Після вводу необхідної інформації про доставку товару (ПІБ отримувача, адреса доставки, контактні дані, варіант доставки, спосіб оплати та ін.) для оформлення замовлення вам потрібно натиснути кнопку Оформити замовлення.
Копія замовлення буде надіслана на ваш e-mail, вказаний при оформленні замовлення.
Через деякий час після оформлення покупки, з вами зв’яжеться наш менеджер для уточнення деталей замовлення.
Для постійних клієнтів на сайті магазина є Реєстрація. В своєму кабінеті ви можете продивитися вміст кошика, історію своїх замовлень, а також повторити або відмовитися від замовлення, підписатися на розсилку новин магазину.Оформлюючи замовлення через сайт або по телефону в інтернет-магазині uhoddoma.com.ua, ви погоджуєтесь з правилами обслуговування клієнтів:
- Розміщуючи замовлення в Магазині, Клієнт несе всю відповідальність за надання про себе достовірних відомостей (ПІБ, поштову адресу, телефон та ін.) необхідних для належного виконання замовлення. Магазин не несе відповідальності, за невиконання замовлення, отримавши недостовірні відомості про Клієнта. Магазин не гарантує Клієнту наявність замовленого товару на момент комплектування замовлення.
- Клієнт погоджується з тим, що не має права вимагати сплати неустойки або штрафів у разі, якщо Магазин не може частково або повністю виконати замовлення Клієнта.
- Клієнт має право відмовитися від замовлення на будь-якій стадії його оформлення. У разі відмови від покупки в момент фактичного отримання замовлення, Клієнт зобов'язаний оплатити доставку товару в обидві сторони.
- При відсутності Клієнта за вказаною адресою, у вказаний оператором Магазину час, співробітники доставки чекають 15 хвилин, після чого їдуть. Повторна доставка товару здійснюється за погодженням з Клієнтом та за його рахунок.
- Якщо непередбачені обставини заважають Клієнту отримати замовлення, йому потрібно завчасно повідомити про це оператора Магазину за телефонами (044) 361-22-71, (050) 959-29-38, (096) 474-80-68.
- Всі претензії щодо кількості, найменування та цілісності упаковки розглядаються виключно під час прийому товару в присутності представника Магазину. Зовнішній вигляд товару або його характеристики можуть бути змінені виробником без попередження.